Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
January 29, 2013
Image Size
248 KB
Resolution
1243×712
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
393
Favourites
35 (who?)
Comments
37
×
Toothless plush by Kikitwou Toothless plush by Kikitwou
2 months e_e 2 fricken months but it was soooo worth it...
Im so glad it its finished and gifted to my lovely Friend<3
its like the biggest gift ever *-*
Lol my arazona themed room and house. thats my bed in the one where hes sitting.
ah well i hope you like it. feel free to ask anything about it. unless you ask "how did i make it" i say magic.

Toothless (C) Dreamworks
Plush (C) Me :iconkikitwou:
Add a Comment:
 
:iconmcspiritwolf:
MCSpiritWolf Featured By Owner Sep 13, 2014  New member Hobbyist Digital Artist
Oh my gosh it's adorable!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconkikitwou:
Kikitwou Featured By Owner Sep 13, 2014  Hobbyist General Artist
thanks!! ^^
Reply
:iconmorikow:
MorikoW Featured By Owner Jan 30, 2013  Hobbyist Traditional Artist
It's so cute :D
I can understand it took 2 months :O
Reply
:iconkikitwou:
Kikitwou Featured By Owner Jan 30, 2013  Hobbyist General Artist
Haha thanks XD yeah it took 5ever
Reply
:iconanimedragon10:
AnimeDragon10 Featured By Owner Jan 30, 2013  Hobbyist Digital Artist
AND OF ALL PEOPLE YOU GAVE IT TO ME
I CRIED BRIDGET
I CRIED

and it slept with me and i think it gave me nightmares ;A; XDDD JKJJJ
Reply
:iconkikitwou:
Kikitwou Featured By Owner Jan 30, 2013  Hobbyist General Artist
<33333 YES BABY<3333 Love nightmares XD
Reply
:iconanimedragon10:
AnimeDragon10 Featured By Owner Jan 30, 2013  Hobbyist Digital Artist
I kinda do cuz there so weird button xD
Reply
:iconkikitwou:
Kikitwou Featured By Owner Jan 30, 2013  Hobbyist General Artist
button? XD wat?
Reply
:iconanimedragon10:
AnimeDragon10 Featured By Owner Jan 30, 2013  Hobbyist Digital Artist
Ohhhh stupid auto correct lol I meant butt xD
I'm volunteering at the library haha xD
Reply
:iconkikitwou:
Kikitwou Featured By Owner Jan 30, 2013  Hobbyist General Artist
ohhh haha. having fun? XD
Reply
Add a Comment: